Tisztelt meglévő és leendő Ügyfelünk!
A teljes körű tájékoztatás céljából az alábbiakban szeretnénk munkafolyamatunk főbb állomásait bemutatni Önnek:
1. Kapcsolatfelvétel
A megkeresést általában Ügyfelünk kezdeményezi telefonon, e-mailben, vagy Facebook oldalunkon küldött üzenetben. A legtöbb esetben vannak már konkrét elképzelések mind a felhasznált anyagok, mind a megmunkálás és a háztartási gépek tekintetében is. |
|
2. Személyes találkozó a bemutatóteremben – anyagok, szerelvények megtekintése
Bemutatótermünkben személyesen megismerkedhet ügyintézőjével, aki megmutatja Önnek a lehetséges front, munkalap, szerelvény, fogantyú és konyhatechnikai eszköz változatokat. Bútorát egy szabadkezes vázlaton megtervezzük és előzetesen tájékozódhat a megrendelni kívánt bútor költségeiről. |
|
3. Helyszíni felmérés
Egy megbeszélt időpontban a beépítendő bútor helyszínén felkeressük Önt és konkretizáljuk elképzelését, igényeit. Amennyiben szükséges, hasznos és praktikus megoldásokat ajánlunk szakmai tapasztalataink alapján. Megbeszélésünk fontos része az előzetes anyagválasztás és a megvalósíthatóság folyamatának ismertetése. Ezután következhet az adott helység pontos felmérése, mely szükséges a 3 dimenziós látványterv és a pontos költségvetés elkészítéséhez. |
|
|
4. A tervezés
A pontos felmérés és a megbeszéltek alapján bútortervezőnk készíti el a bútor előzetes látványtervét. 3 dimenzióban felépíti az adott helységet, a virtuális térben modellezi a falakat a nyílászárókat és minden olyan adottságot, amely befolyásolja a bútor elhelyezését. Ezután következhet a bútor megtervezése és elhelyezése a már meglévő térben. A 3 dimenziós látványterv segítségével pontos képet kaphatunk elképzelésünkről és már a tervezési fázisban elkerülhetjük az esetleges hibákat. |
5. Költségvetés
Az elfogadott látványterv alapján elkészül pontos költségvetés, mely tartalmazza az építendő bútor összes alkatrészét darabszámát és azok egységárát. Összesítve tartalmazza a bútor árát, az anyagköltséget és munkadíjat. További észrevételek esetén az árkorrekcióra még ekkor is van lehetőség. |
|
6. Szerződéskötés
A szerződésben rögzítjük a kiválasztott anyagokat, a kivitelezés módját, a fizetés módját, a szállítást valamint a gyártási határidőket. Fontos tudni szerződésünk alábbi jogi kiegészítését: |
|
|
7. Kivitelezés
Az elkészült tervek alapján rögtön elindítjuk az anyagbeszerzést, hogy asztalos szakembereink mielőbb hozzáfoghassanak a munkához. |
8. Kész állapot
Bútorát készre szereljük, az anyag, valamint az összeépítés minőségét egyaránt ellenőrizzük, ezután időpontot egyeztetünk Ügyfelünkkel a helyszínre szállítás és készre szerelés tekintetében. Fontos tudni, hogy ez a munka több órát, de akár egy napot is igénybe vehet, ezért Ügyfelünknek mindenképpen úgy kell készülnie, hogy ezen a napon rendelkezésünkre álljon. |
|
9. Kiszállítás, beszerelés
A szállítás általában korpuszra szerelt állapotban történik, nagyobb bútorok esetében lapra szerelt állapot sem ritka. A bútort a helyszínen újraépítjük, gondosan odafigyelve az elemek és a környezet épségére és tisztaságára. |
|
10. Utókövetés, garanciális időszak
A bútorzat elkészülte és beszerelése után is készségesen állunk Ügyfeleink részére az esetlegesen felmerülő további kérdésekkel, kérésekkel kapcsolatban. |
Őszintén reméljük, hogy a fenti információkkal sikerült segíteni Önnek abban, hogy bútora kiválasztásakor az igényeinek, pénztárcájának, de legfőképpen használati szokásainak legmegfelelőbb döntést hozza, és így az abban végzett házimunka inkább öröm legyen, mint terhelő kötelesség.
Kérjük tekintse meg képes bemutatkozó anyagunkat is, töltse le az alábbi prezentációt: <KATTINTSON IDE>